dimarts, 30 de juny del 2020

SORTIR DE L'OASI I ENDINSAR-ME AL DESERT.


"Vaig decidir fer una passejada pel bosc abans no es fes fosc del tot. Caminava d'esma pels viaranys del bosc de palmeres. En un moment vaig desitjar sortir dels camins traçats i, tot i que m'havien dit que no era gens recomanable, em vaig endinsar en la frondositat del bosc. Vaig avançar mig a les palpentes fins que, en apartar unes fulles enormes que em tapaven la visió, em vaig trobar a l'extrem de l'Oasi, a la franja on la vegetació s'acabava de cop i la sorra s'ensenyoria del paisatge. Em vaig descalçar i vaig avançar unes passes desert enllà, fins a la primera duna. La sorra era calenta, encara. Em vaig estirar sobre l'arena i vaig contemplar els estels que, lentament, s'encenien com milers de petites lluernes en la foscor."
Fragment d'El Bufó que va haver de marxar de Palau